1 Nisan 2008 Salı

Özlemekte&Sevmektir


Bana yarın gorusemeyecekmısız gıbı sarıl oyle bır sarılkı hıc unutmayayımbu sefer yanakların degıl dudakların degsın yuzume sarıl bana gonlum huzur bulsunbana yarın gorusemeyecekmısız gıbı sarıloyle bır sar kı sıcaklığını alayım bu sefer hemen kacma guzel kokunu cekeyım içimesarıl bana sana son bı kez bakayımoyle bır sarılkı bıtmez sanayımbana yarın gorusemeyecekmısız gıbı sarıloyle bır sarıl kı olene kadar ayrılmayalımbu sefer gozlerını kacırma benden bırak içinde kaybolayımsarıl bana yarın hıc gorusemeyecekmısız gıbı sarıl ve hıc BIRAKMA...

Hiç yorum yok:

Sırf Hayata Kıcıklık Olsun Diye Gülün

Sırf Hayata Kıcıklık Olsun Diye Gülün

SANMAKİ ERKEKLER AĞLAMAZ

Yağmurdaki Her Su Damlası Kadar Yüreğimiz de de Sevgi Tanecikleri Olsaydı Eğer Herkes Mutluluğunu Sevdikleriyle paylaşırdı.


I MISSED YOU VERY MUCH (BEN SENİ ÇOK ÖZLEDİM)
I AM NOT ABLE TO DO YOU (SEN SİZ YAPAMIYORUM)
GIVE THE HAND (ELİNİ VER)
ALONE LEAVE (YALNIZ BIRAKMA)
MY DEAR (SEVGİLİM)

Yalnızlığa Mahkum Çare Arayan ADAM

Fotoğrafım
BATMAN, Merkez, Türkiye
Sevgi Gerçekten Var Olan Bi Duygudur Bunu Yaşayanlar Bilir Sadece Muhakak Birgün Ummadığınız Bi Anda Kapınızı Çalar Hazırlıklı Olun..Gerçek Olan Şuki gelen Davetsiz AşkI iYİ ağırlamak Gerekir..Size Kendimi Yansıtmam Bu Bir Örnektir YORUMLARINIZ VE BANA AYIRDIĞINIZ ZAMAN İÇİN SİZE MİNNETTARIM Teşekkür ederim....